Philips Lumea Prestige 950/00

Öncelikle merhaba. Ben Deneyen Blogger. Sizin için denediklerimi yorumlamak için buradayım.  Yorumlarıma üç ay önce aldığım minik lazer aletimi yorumlayarak başlamak istiyorum.
Lazer epilasyon merkezlerine gidenler bilirler ki randevu almak, saatini ayarlamak, orada uzayan seansları beklemek tam bir işkence. Acısı da cabası. Bu problemlerden ötürü kendime bu minik cihazı aldım. Cihazı almadan önce videoları youtubeden izledim, sözlüklerden yorumlarını okudum.  Yüzde doksan memnuniyet oranı vardı. Böylece ben de denemeye karar verdim.

Not: Aşırı kıllanmanız varsa veya gittiğiniz lazer seanslarından sonra aşırı derece kıllanmanız olduysa lütfen doktora gidin. Hormon tahlili yaptırın. Çünkü Lumeada  büyük ihtimalle size fayda etmeyecektir. 

Öncelikle Lumea 250.000 atış sayısına sahip. Bu atış sayısının bitmesi sizin kullanım çokluğunuza bağlı. Bir cihazı 2 kişi de kullanabilirsiniz 3 kişi de. Bu kullanım sürenizi düşürecektir. Önce 15 gün aralıklarla başlayan seanslarınız belli bir süre sonra 4 hafta da bir 2 ayda bir şeklinde aradaki süre uzayarak devam edecek. 

Lumea 950/00 iki başlığa sahip. yüz için ve tüm vücut için.

Cilt temas sensörüne sahip olan Lumea, siz atım yaparken doksan derecelik açıyı sağlayamazsanız arkasında bulunan ışık sensörü ile size atış yapıp yapmamanız gerektiğini bildiriyor. Lumeayı kol, bacak, koltuk altı, bikini çizgisi, yüz(kaş kısmına atım yapmayın, atım yapılmaması gereken diğer alanları kullanım kılavuzundan okuyun) kullanabilirsiniz. 

Lumeayı şarjdayken de kullanabilirsiniz, şarj ettikten sonra belli bir süre de kullanabilirsiniz. Benim boş vaktim olduğu için gün içinde sürekli şarj ederek şarjda değilken kullanıyorum. 

İlk seansta normal lazere gitmiş gibi bir dökülme beklemeyin. Bir kaç tel döküldü mesela bende. İkinci seansta biraz daha bu sayı arttı ve diğer seanslarda da bu devam etti. Şu an tam bitmiş değil kıllarım. İkinci yazımda bitip bitmediğinden bahsedeceğim. 

Kullanım Öncesi

  1. Önce kullanım kılavuzunu okudum. Sonra telefon uygulamasını indirdim. Uygulama sizin için bir nevi ajanda. Size Lumeayı kullanmanız gereken tarihi hatırlatıyor. 
  2. Öncelikle adet tarihimden 7 gün önce ilk seansımı gerçekleştirmeye dikkat ettim. Böylece seansım adet zamanına denk gelmedi. Bunun tüy dökülmesi konusunda bir önemi var mı bilmiyorum. Lazer merkezim randevuları buna göre ayarlıyordu. 
  3. Lumeayı kullanmadan önce ağda, epilasyon cihazı, jilet kullanabilirsiniz. Ben jileti tercih ettim.
 Kullanım Sırası
  1. Önce Lumea 1-2-3-4-5 seviyelerinden hangisi cildimize uygunsa o seviyeye işaret ediyor ve biz uygulamamızı bu şekilde yapıyoruz. Şuna dikkat etmek lazım kol altı ve bacak farklı seviyelerde çalışabilir.
  2. Atış yaptığınızda canınız çok acıyorsa bunda bir sorun var. Çünkü can yakmaması gerekiyor. Sadece sinek ısırığı gibi ufak bir acı hissediyorsunuz her atışta. 
  3. Dövme, ben gibi vücudumuzda bulunan hassas noktalara atış yapmamanız gerekiyor. 
  4. Hangi bölgeleri lazerledim kalemle çizeyim asla demeyin. Eğer lazer aletiyle, kalemle (kurşun,pilot vb.) çizdiğiniz yere atış yaparsanız cildinizi yakabilirsiniz. 
  5. Aynı yere iki kere atış yapmamanız gerekiyor. 
  6. Kılların temizlenmiş olması gerek. Yoksa atış yaptığınızda yanık oluşma ihtimali var. 
  Kullanım Sonrası

1.  Bir kaç saat boyunca banyo yapmadım ve güneşe çıkacağım zaman güneş kremi sürdüm. Güneş kremi leke oluşunu önlemek için birebir koruyucu.
2. 15 gün boyunca kıllara müdahale etmiyoruz.Almıyoruz. Ve 15 günün sonunda bu aşamaları tekrar ediyoruz.
   UYARILAR
  • Hamileyseniz ve emziriyorsanız bu cihazı kullanmamanız gerekiyor.
  • Uzun süre deodorant kullandığınız bölgelerde kullanmayın.
  • Dudaklarınızda, burun deliklerinde, kulakların iç kısmında kullanmayın.
  • Göz, kaş çevresinde kullanmayın.
  • Bronzlaştığınız zaman da kullanmanızı önermem. 
Mutlaka kullanma kılavuzunu okuyun. Bana sorularınızı sorabilirsiniz. :)




Yorumlar